Normal görünüm

Yeni makaleler mevcut. Sayfayı yenilemek için tıklayın.
Dünden önceki günTechnopat

DLSS, FSR ve XeSS Bir Arada: Microsoft DirectSR Nedir?

Tarafından: Fatih Işık
8 Haziran 2024 at 20:00

Yazılım tabanlı görüntü yükseltme teknolojileri oyun dünyasının geleceğini şekillendirmeye devam ediyor. NVIDIA, DLSS (Deep Learning Super Sampling) teknolojisiyle birlikte büyük bir devrim yaratmıştı. Ardından AMD, farklı marka ekran kartlarıyla çalışabilen FSR (FidelityFX Super Resolution) çözümüyle bir rakip yarattı. Harici GPU dünyasıyla tanışan Intel’in de bir şeyler yapması gerekiyordu, fazla geciktirmeden XeSS (Xe Super Sampling) teknolojisini […]

Devamı: DLSS, FSR ve XeSS Bir Arada: Microsoft DirectSR Nedir?
Kaynak Technopat

Microsoft DirectSR API, Süper Çözünürlüğün Oyunlarda Uygulanmasını Kolaylaştıracak

Tarafından: İlker Şekercioğlu
1 Mart 2024 at 13:00
Microsoft DirectSR API

Microsoft, oyun geliştiricilerin NVIDIA (DLSS), AMD (FidelityFX) ve Intel (XeSS) tarafından sunulan çeşitli Süper Çözünürlük çözümleri için destek uygulamalarına yardımcı olmak üzere tasarlanmış DirectSR adlı yeni bir API setini resmi olarak duyurdu. Microsoft DirectSR API Neler Sunuyor? DirectSR’nin arkasındaki fikir, Süper Çözünürlüğü modern oyunlara entegre etmeyi “daha sorunsuz” ve çeşitli donanım parçaları arasında uygun ölçeklendirmeyle […]

Devamı: Microsoft DirectSR API, Süper Çözünürlüğün Oyunlarda Uygulanmasını Kolaylaştıracak
Kaynak Technopat

❌
❌