Okuma görünümü

Yeni makaleler mevcut. Sayfayı yenilemek için tıklayın.

Microsoft, DirectX 12 Work Graphs Özelliğiyle CPU Darboğazlarını Ortadan Kaldıracak

Microsoft, DirectX 12 Work Graphs Özelliğiyle CPU Darboğazlarını Ortadan Kaldıracak

Microsoft, DirectX 12’nin Work Graphs adlı yeni özelliğini tanıttı. Bu özellik GPU otonomisini arttırarak CPU darboğazlarını ortadan kaldırmayı hedefliyor. Work Graphs, genel hesaplama iş yüklerinde GPU’ların potansiyelini açığa çıkarmayı ve daha verimli bir GPU tabanlı render sistemi kullanarak CPU’yu farklı iş yüklerinde daha az kullanmayı amaçlıyor. GPU iş yükünde, GPU’nun hangi ek işi gerçekleştirmesi gerektiğini […]

Devamı: Microsoft, DirectX 12 Work Graphs Özelliğiyle CPU Darboğazlarını Ortadan Kaldıracak
Kaynak Technopat

AMD Fluid Motion Frames Teknolojisi Tüm DirectX 11 ve 12 Oyunlarına Gelebilir

amd radeon ekran kartı

AMD, FSR 3 ile birlikte gelen Fluid Motion Frames (AFMF) özelliğini geliştirmeye ve iyileştirmeye devam ediyor. Şirket bu teknolojisiyle DLSS 3 ile birlikte sunulan Frame Generation teknolojisine yanıt vermişti. Şimdi ise Fluid Motion Frames’in “HYPR-RX veya AMD Fluid Motion Toggle kullanan tüm DirectX 11 ve 12 oyunlarında” etkinleştirilebileceğini öğreniyoruz. Bu değişiklik “Adrenalin Edition Technical Preview […]

Devamı: AMD Fluid Motion Frames Teknolojisi Tüm DirectX 11 ve 12 Oyunlarına Gelebilir
Kaynak Technopat

❌