Normal görünüm

Yeni makaleler mevcut. Sayfayı yenilemek için tıklayın.
Dünden önceki günAna akış

Microsoft, DirectX 12 Work Graphs Özelliğiyle CPU Darboğazlarını Ortadan Kaldıracak

Tarafından: Ahmet Yücedağ
13 Mart 2024 at 17:00
Microsoft, DirectX 12 Work Graphs Özelliğiyle CPU Darboğazlarını Ortadan Kaldıracak

Microsoft, DirectX 12’nin Work Graphs adlı yeni özelliğini tanıttı. Bu özellik GPU otonomisini arttırarak CPU darboğazlarını ortadan kaldırmayı hedefliyor. Work Graphs, genel hesaplama iş yüklerinde GPU’ların potansiyelini açığa çıkarmayı ve daha verimli bir GPU tabanlı render sistemi kullanarak CPU’yu farklı iş yüklerinde daha az kullanmayı amaçlıyor. GPU iş yükünde, GPU’nun hangi ek işi gerçekleştirmesi gerektiğini […]

Devamı: Microsoft, DirectX 12 Work Graphs Özelliğiyle CPU Darboğazlarını Ortadan Kaldıracak
Kaynak Technopat

Sea of Thieves, DirectX 12 Güncellemesi Aldı

Tarafından: İlker Şekercioğlu
20 Şubat 2024 at 14:00
Sea of Thieves DirectX 12

Rare’in korsan macera oyunu Sea of Thieves, yeni yayınlanan devasa 2.10.1 güncellemesi ile DirectX 12 desteği almış durumda. Bununla birlikte oyun artık Xbox GDK’nın en son sürümünü kullanarak çalışıyor. Bu özellik yükseltmeleriyle Rare, PC ve Xbox konsollarında performans iyileştirmeleri vaat ediyor. Stüdyo, “Deneyim boyunca genel istemci performansı iyileştirmeleri görülmeli, PC oynatıcıları en büyük gelişmeleri görmelidir” […]

Devamı: Sea of Thieves, DirectX 12 Güncellemesi Aldı
Kaynak Technopat

DirectX 12 vs DirectX 11: Oyunlarda Hangisi Daha İyi?

Tarafından: Fatih Işık
14 Ağustos 2023 at 15:00
DirectX 12 Ultimate

Özellikle oyuncuların sık sık karşılaştığı DirectX, oyun dünyasının olmazsa olmazlarındandır. Birçok kullanıcı bu grafik API’sini (Application Programming Interface-Uygulama Programlama Arayüzü) yalnızca oyun ayarlarında görüyor ve ne işe yaradığından habersiz. Windows 11’e de güç veren en yeni grafik API’si DirectX 12 hızla gelişmeye devam ediyor. Ancak çoğu oyun hala DirectX 11 ile çalışıyor, ayrıca bir geçiş […]

Devamı: DirectX 12 vs DirectX 11: Oyunlarda Hangisi Daha İyi?
Kaynak Technopat

CrossOver 23, macOS İçin DirectX 12 Desteği Getiriyor

Tarafından: İlker Şekercioğlu
5 Haziran 2023 at 10:00
CrossOver 23 DirectX 12

CodeWeavers tarafından CrossOver 23 sürümünün Microsoft DirectX 12 desteğini alacağı duyuruldu. Bu tabii ki özellikle oyuncuları yakından ilgilendiriyor. Bilmeyenler için CrossOver’ın tüm bu sistemlerin Windows uygulamalarını yerelmiş gibi çalıştırmasına izin veren, macOS, Linux ve ChromeOS için kullanılabilen popüler bir platform olduğunu not olarak düşelim. DirectX 12, uygulamaların bir GPU’nun tüm çekirdeklerine aynı anda erişmesine izin […]

Devamı: CrossOver 23, macOS İçin DirectX 12 Desteği Getiriyor
Kaynak Technopat

CPU ve GPU, Yeni DirectX 12 Özelliğiyle VRAM’e Eşzamanlı Olarak Erişebilecek

Tarafından: Fatih Işık
4 Nisan 2023 at 10:00

Microsoft, Resizable-BAR ile birlikte GPU Upload Heaps adı verilen yeni bir DirectX 12 GPU optimizasyon özelliği tanıttı. Yeni özellik, CPU’nun GPU belleğine doğrudan ve eşzamanlı olarak erişmesini sağlıyor. Başka bir deyişle, CPU’dan GPU’ya veri kopyalama ihtiyacı ortadan kalkarken DX 12 oyunlarında performans artışı sağlanabilir, aynı zamanda sistem RAM kullanımı azalabilir. Şu anda Agility SDK’da mevcut […]

Devamı: CPU ve GPU, Yeni DirectX 12 Özelliğiyle VRAM’e Eşzamanlı Olarak Erişebilecek
Kaynak Technopat

❌
❌