Normal görünüm

Yeni makaleler mevcut. Sayfayı yenilemek için tıklayın.
Dünden önceki günAna akış

NVIDIA, Işın İzleme, DLSS 3 ve DLSS 3.5 Desteği Alan Yeni Oyunları Duyurdu

Tarafından: Asım Demir
14 Mart 2024 at 19:20
NVIDIA, Işın İzleme, DLSS 3 ve DLSS 3.5 Desteği Alan Yeni Oyunları Duyurdu

Her yıl düzenlenen Oyun Geliştiricileri Konferansı Pazartesi günü başlıyor ve NVIDIA RTX ile ilgili duyuruların bir ön izlemesini sunuyor. Bunların arasında, en son RTX teknolojisinin birkaç yeni heyecan verici entegrasyonu da yer alıyor: Black Myth: Wukong ve NARAKA: BLADEPOINT Işın İzleme ve NVIDIA DLSS 3.5 desteği alıyor. Star Wars™ Outlaws bu yıl içinde DLSS 3 […]

Devamı: NVIDIA, Işın İzleme, DLSS 3 ve DLSS 3.5 Desteği Alan Yeni Oyunları Duyurdu
Kaynak Technopat

NVIDIA DLSS 3.5 Performansı – CES 2024 #38

Tarafından: Asım Demir
10 Ocak 2024 at 21:30
dlss 3.5

İtopya sponsorluğuyla katıldığımız CES 2024 fuarında yepyeni ürün ve teknolojileri görmeye, deneyimlemeye ve videolarımızla sizinle buluşturmaya devam ediyoruz. CES 2024’te NVIDIA’nın düzenlediği özel bir etkinliğe katıldık ve burada DLSS 3.5 için yapılan bir demoya tanık olduk. DLSS 3.5 ile detaylar daha gerçekçi ve kusursuzken, buna karşılık performans kaybı da olmuyor. Detaylar videoda;

Devamı: NVIDIA DLSS 3.5 Performansı – CES 2024 #38
Kaynak Technopat

NVIDIA 546.29 WHQL Sürücüsü Çıktı

Tarafından: Ali Keskin
5 Aralık 2023 at 11:20
NVIDIA 546.29

NVIDIA, 546.29 sürüm numarasına sahip GeForce Game Ready sürücüsünü kullanıcılara sundu. Yeni sürümle birlikte Call of Duty: Modern Warfare III Sezon 1 ve Cyberpunk 2077 Ultimate Edition için DLSS 3.5 desteği ve THRONE AND LIBERTY, Avatar: Frontiers of Pandora ve Fortnite Bölüm 5 için DLSS 3 desteği ekleniyor. Çözülen Sorunlar Call of Duty: Modern Warfare […]

Devamı: NVIDIA 546.29 WHQL Sürücüsü Çıktı
Kaynak Technopat

Ryzen 5 5600 ve RTX 4060 Ti ile Darboğaz Olur Mu? | Game Garaj Space-Technopat

Tarafından: Umut Erdem Yılmaz
24 Kasım 2023 at 19:30

Orta seviyeli bileşenlere sahip Game Garaj Space-Technopat sistemin oyun performansını test ettik. Ryzen 5 5600 işlemciye ve RTX 4060 Ti ekran kartına sahip bu sistem DLSS 3 ve DLSS 3.5 desteği sayesinde performansını bir ileri adıma taşıyor. Gamegaraj Space-Technopat oyun bilgisayarının fiyat bilgisi için tıklayınız. Game Garaj Space-Technopat Özellikleri İlk olarak sistemin oyunlar için bel […]

Devamı: Ryzen 5 5600 ve RTX 4060 Ti ile Darboğaz Olur Mu? | Game Garaj Space-Technopat
Kaynak Technopat

💾

Ryzen 5 5600 ve RTX 4060 Ti ekran kartına sahip Gamegaraj Space-Technopat sistemin oyun performansını test ettik.

‘Alan Wake 2’, Işın İzleme ve DLSS 3.5 Desteğiyle 27 Ekim’de Piyasaya Sürülüyor

Tarafından: Asım Demir
25 Ekim 2023 at 12:30
Alan Wake 2 ışın izleme ve dlss 3.5 desteği

Çok beklenen ve bu hafta piyasaya sürülecek olan Alan Wake 2 ışın izlemeli grafiklerle göz kamaştırıyor. Oyun, NVIDIA DLSS 3.5’in yapay zeka destekli teknoloji paketiyle hızlandırılıyor ve geliştiriliyor. GeForce RTX 40 Serisi oyuncuları oyunu kare hızları ortalama 4.5X daha hızlı ve ışın izleme ve NVIDIA DLSS Işın Oluşturma sayesinde daha da etkileyici bir şekilde deneyimleyebiliyor. […]

Devamı: ‘Alan Wake 2’, Işın İzleme ve DLSS 3.5 Desteğiyle 27 Ekim’de Piyasaya Sürülüyor
Kaynak Technopat

DLSSTweaks ile Cyberpunk 2077’de Ray Reconstruction ve DLAA’yı Kullanmak Mümkün

Tarafından: Fatih Işık
27 Eylül 2023 at 10:00
Cyberpunk 2077 DLSS 3

NVIDIA’nın yükseltme teknolojisi DLSS’yi farklı oyunlara entegre etmek için kullanılan DLSSTweaks isimli araç çeşitli geliştirmelerle birlikte farklı imkanlar sunuyor. “DLSSTweaks” modu kısa süre önce Nexus Mods‘ta bir güncelleme aldı. Böylelikle NVIDIA DLAA (Deep Learning Anti-Aliasing) teknolojisini Ray Reconstruction ile birlikte etkinleştirmek mümkün hale geliyor. Bu güncelleme özellikle Cyberpunk 2077‘ye özel gibi görünüyor, çünkü Alan Wake […]

Devamı: DLSSTweaks ile Cyberpunk 2077’de Ray Reconstruction ve DLAA’yı Kullanmak Mümkün
Kaynak Technopat

💾

NVIDIA'nın yükseltme teknolojisi DLSS'yi farklı oyunlara entegre etmek için kullanılan DLSSTweaks isimli araç çeşitli geliştirmelerle birlikte farklı

Cyberpunk 2077 ile DLSS 3.5 Testi

Tarafından: Fatih Işık
23 Eylül 2023 at 16:24

Yazılım konusunda başka bir noktaya ulaşan NVIDIA, Gamescom 2023’ü fırsat bilerek DLSS teknolojisinin yeni bir sürümü olan DLSS 3.5‘i kullanıcılarla tanıştırmıştı. Yeni sürüm Ray Reconstruction (Yeniden Işın Yapılandırma) adı verilen bir teknolojiyle geliyor. Şirket DLSS 3.5’i ilk kez Cyberpunk 2077’de kullanmayı tercih etti, biz de hem oyunun hem de Ray Reconstruction’ın detaylarına yakından bakalım istedik. […]

Devamı: Cyberpunk 2077 ile DLSS 3.5 Testi
Kaynak Technopat

💾

Cyberpunk 2077 2.0 sürümü ile hayatımıza giren NVIDIA'nın yeni DLSS 3.5 Ray Reconstruction teknolojisini test ettik.

NVIDIA DLSS 3.5 Bu Hafta Cyberpunk 2077 2.0 İle Birlikte Çıkacak

Tarafından: İlker Şekercioğlu
20 Eylül 2023 at 09:30
NVIDIA DLSS 3.5 Cyberpunk 2077 2.0

NVIDIA, DLSS (Derin Öğrenme Süper Örnekleme) yükseltme teknolojisindeki bir sonraki güncellemeyi bu hafta DLSS 3.5 ile resmi olarak başlatacak. İlk olarak Ağustos ayında resmi olarak duyurulan NVIDIA DLSS 3.5 güncellemesi, 21 Eylül’de piyasaya sürülecek olan Cyberpunk 2077 2.0 güncellemesine ve 26 Eylül’de Phantom Liberty genişletme paketine dahil edilecek. NVIDIA, yeni güncellemenin Yeniden Işın Yapılandırma (Ray […]

Devamı: NVIDIA DLSS 3.5 Bu Hafta Cyberpunk 2077 2.0 İle Birlikte Çıkacak
Kaynak Technopat

💾

NVIDIA, DLSS (Derin Öğrenme Süper Örnekleme) yükseltme teknolojisindeki bir sonraki güncellemeyi bu hafta DLSS 3.5 ile resmi olarak başlatacak. İlk olarak

NVIDIA DLSS 3.5 ile Alan Wake 2’de Yeni Bir Dönem Başlıyor

Tarafından: Asım Demir
5 Eylül 2023 at 19:00
alan wake II dlss 3.5

Alan Wake II uzun süredir, hatta 12 yıldır beklediğimiz bir oyun. Peki bir oyun neden bu kadar gecikebiliyor? Alan Wake serisi hem hikayesiyle hem de grafik teknolojileriyle geliştirilmesi zor oyunlardan biri. Gamescom 2023‘te hatırlarsanız birden fazla oyunu Shorts videolarımızla sizlerle buluşturmuştuk. Bunların çoğunu ise teknolojik açıdan daha iyi olduğu için çekmiştik. Hatırlarsanız NVIDIA, kendi standında […]

Devamı: NVIDIA DLSS 3.5 ile Alan Wake 2’de Yeni Bir Dönem Başlıyor
Kaynak Technopat

💾

Alan Wake II uzun süredir, hatta 12 yıldır beklediğimiz bir oyun. Peki bir oyun neden bu kadar gecikebiliyor? Alan Wake serisi hem hikayesiyle hem de

DLSS 3.5 Nedir? Ray Reconstruction Neler Sunuyor?

Tarafından: Fatih Işık
23 Ağustos 2023 at 18:12

NVIDIA’nın DLSS (Deep Learning Super Sampling) teknolojisi tanıtılalı yaklaşık beş yıl oluyor. Yeşil takım bu süre zarfında teknolojisini büyük ölçüde geliştirirken uzun bir yol kat etti. Gamescom 2023 etkinliğinde ise DLSS şemsiyesi altındaki en yeni özellik olan yapay zeka destekli ışın rekonstrüksiyonuna sahip yeni bir sürüm tanıtıldı: DLSS 3.5. Geriye dönecek olursak, yine önemli bir […]

Devamı: DLSS 3.5 Nedir? Ray Reconstruction Neler Sunuyor?
Kaynak Technopat

💾

NVIDIA'nın DLSS (Deep Learning Super Sampling) teknolojisi tanıtılalı yaklaşık beş yıl oluyor. Yeşil takım bu süre zarfında teknolojisini büyük ölçüde

Gamescom’da NVIDIA: DLSS 3.5’e İlk Bakış, Yeni DLSS ve Reflex Oyunlarıyla Heyecan Dorukta, ‘Half-Life 2 RTX: An RTX Remix Projesi’ ve Daha Fazlası

Tarafından: Asım Demir
22 Ağustos 2023 at 19:20
DLSS 3.5 performans

Oyun dünyası bu hafta NVIDIA’nın birçok yeni oyun haberini duyurduğu Gamescom 2023 için Almanya’nın Köln kentine akın etti. NVIDIA, Yeni DLSS 3.5 ile Yapay Zeka ile Geliştirilmiş Gerçek Zamanlı Işın İzleme Teknolojisini Tanıttı NVIDIA, sürekli gelişen ve oyunun kurallarını değiştiren nöral yapay zeka ağının en son sürümü olan DLSS 3.5’i duyurdu. NVIDIA DLSS 3.5, elle […]

Devamı: Gamescom’da NVIDIA: DLSS 3.5’e İlk Bakış, Yeni DLSS ve Reflex Oyunlarıyla Heyecan Dorukta, ‘Half-Life 2 RTX: An RTX Remix Projesi’ ve Daha Fazlası
Kaynak Technopat

NVIDIA, DLSS 3.5’i Hazır Hale Getiriyor

Tarafından: Oğuzhan Necip Şahin
22 Ağustos 2023 at 17:10

NVIDIA, DLSS teknolojisinin daha gelişmiş versiyonunu yayınlamaya hazırlanıyor. Mart ayının başlarında AMD, NVIDIA’nın DLSS 3.0’a alternatif olarak çıkacak FSR 3 hakkında daha fazla detay paylaştı. NVIDIA teknolojisine “çerçeve oluşturma” adını verirken, AMD kendi teknolojisine “Çerçeve Enterpolasyonu” adını veriyor. AMD’nin yeni detaylar paylaşmasından bugüne 5 ay geçmiş olmasına rağmen henüz hiçbir oyunda bu teknolojinin desteklendiği görülmüyor. […]

Devamı: NVIDIA, DLSS 3.5’i Hazır Hale Getiriyor
Kaynak Technopat

❌
❌