Normal görünüm

Yeni makaleler mevcut. Sayfayı yenilemek için tıklayın.
Dünden önceki günAna akış

DLSSTweaks ile Cyberpunk 2077’de Ray Reconstruction ve DLAA’yı Kullanmak Mümkün

Tarafından: Fatih Işık
27 Eylül 2023 at 10:00
Cyberpunk 2077 DLSS 3

NVIDIA’nın yükseltme teknolojisi DLSS’yi farklı oyunlara entegre etmek için kullanılan DLSSTweaks isimli araç çeşitli geliştirmelerle birlikte farklı imkanlar sunuyor. “DLSSTweaks” modu kısa süre önce Nexus Mods‘ta bir güncelleme aldı. Böylelikle NVIDIA DLAA (Deep Learning Anti-Aliasing) teknolojisini Ray Reconstruction ile birlikte etkinleştirmek mümkün hale geliyor. Bu güncelleme özellikle Cyberpunk 2077‘ye özel gibi görünüyor, çünkü Alan Wake […]

Devamı: DLSSTweaks ile Cyberpunk 2077’de Ray Reconstruction ve DLAA’yı Kullanmak Mümkün
Kaynak Technopat

💾

NVIDIA'nın yükseltme teknolojisi DLSS'yi farklı oyunlara entegre etmek için kullanılan DLSSTweaks isimli araç çeşitli geliştirmelerle birlikte farklı

Cyberpunk 2077 ile DLSS 3.5 Testi

Tarafından: Fatih Işık
23 Eylül 2023 at 16:24

Yazılım konusunda başka bir noktaya ulaşan NVIDIA, Gamescom 2023’ü fırsat bilerek DLSS teknolojisinin yeni bir sürümü olan DLSS 3.5‘i kullanıcılarla tanıştırmıştı. Yeni sürüm Ray Reconstruction (Yeniden Işın Yapılandırma) adı verilen bir teknolojiyle geliyor. Şirket DLSS 3.5’i ilk kez Cyberpunk 2077’de kullanmayı tercih etti, biz de hem oyunun hem de Ray Reconstruction’ın detaylarına yakından bakalım istedik. […]

Devamı: Cyberpunk 2077 ile DLSS 3.5 Testi
Kaynak Technopat

💾

Cyberpunk 2077 2.0 sürümü ile hayatımıza giren NVIDIA'nın yeni DLSS 3.5 Ray Reconstruction teknolojisini test ettik.

DLSS 3.5 Nedir? Ray Reconstruction Neler Sunuyor?

Tarafından: Fatih Işık
23 Ağustos 2023 at 18:12

NVIDIA’nın DLSS (Deep Learning Super Sampling) teknolojisi tanıtılalı yaklaşık beş yıl oluyor. Yeşil takım bu süre zarfında teknolojisini büyük ölçüde geliştirirken uzun bir yol kat etti. Gamescom 2023 etkinliğinde ise DLSS şemsiyesi altındaki en yeni özellik olan yapay zeka destekli ışın rekonstrüksiyonuna sahip yeni bir sürüm tanıtıldı: DLSS 3.5. Geriye dönecek olursak, yine önemli bir […]

Devamı: DLSS 3.5 Nedir? Ray Reconstruction Neler Sunuyor?
Kaynak Technopat

💾

NVIDIA'nın DLSS (Deep Learning Super Sampling) teknolojisi tanıtılalı yaklaşık beş yıl oluyor. Yeşil takım bu süre zarfında teknolojisini büyük ölçüde

NVIDIA, DLSS 3.5’i Hazır Hale Getiriyor

Tarafından: Oğuzhan Necip Şahin
22 Ağustos 2023 at 17:10

NVIDIA, DLSS teknolojisinin daha gelişmiş versiyonunu yayınlamaya hazırlanıyor. Mart ayının başlarında AMD, NVIDIA’nın DLSS 3.0’a alternatif olarak çıkacak FSR 3 hakkında daha fazla detay paylaştı. NVIDIA teknolojisine “çerçeve oluşturma” adını verirken, AMD kendi teknolojisine “Çerçeve Enterpolasyonu” adını veriyor. AMD’nin yeni detaylar paylaşmasından bugüne 5 ay geçmiş olmasına rağmen henüz hiçbir oyunda bu teknolojinin desteklendiği görülmüyor. […]

Devamı: NVIDIA, DLSS 3.5’i Hazır Hale Getiriyor
Kaynak Technopat

❌
❌